Onko VHS kasettien digitointi mahdollisuutta enää missään kirjastossa alueilla Joroinen, Varkaus, Kuopio, Iisalmi, Joensuu???

Kysytty

Onko VHS kasettien digitointi mahdollisuutta enää missään kirjastossa alueilla Joroinen, Varkaus, Kuopio, Iisalmi, Joensuu???

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kuopion alueen kirjastoissa ei valitettavasti ole enää digitointilaitetta.

Muiden kirjastojen tilanne kirjastojen kotisivujen mukaan:

- Joroisen alueella VHS-kasettien digitointilaite löytyy Toenperän ja Juvan kirjastoista (Palvelut – Toenperän kirjasto (toenpera.fi)

- Varkauden alueen kirjastoista ei löydy digitointilaitetta (Kirjasto | Varkauden kaupunki (varkaus.fi))

- Iisalmen alueella digitointilaite löytyy Iisalmen, Keiteleen, Kiuruveden, Lapinlahden, Pielaveden, Sonkajärven ja Vieremän kirjastoista (Digitointipiste - Digitointipiste - Rutakko (verkkokirjasto.fi))

- Joensuun alueella digitointilaite löytyy Joensuun pääkirjastosta, sekä Ilomantsin ja Lieksan kirjastoista. (Vaara-kirjastot - verkkokirjasto | Vaara-kirjastot (finna.fi))