Onko Vantaan kaupunginkirjastossa saatavissa uusinta painosta (2005) kirjasta Asunto- ja kiinteistöosakeyhtiön kirjanpito ja tilinpäätös? (Kari Manner)…

Kysytty

Onko Vantaan kaupunginkirjastossa saatavissa uusinta painosta (2005) kirjasta Asunto- ja kiinteistöosakeyhtiön kirjanpito ja tilinpäätös? (Kari Manner) Minulle haku antoi vain vanhempia vaihtoehtoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asunto- ja kiinteistöosakeyhtiön kirjanpito ja tilinpäätös / Kari Manner (2005)on tilattu, mutta ei ole vielä saapunut. Teos on tulossa seuraaviin kirjastoihin: Tikkurila (aikuisten osasto ja käsikirjasto), Pointin kirjasto (käsikirjasto) ja Myyrmäen kirjasto (aikuisten osasto ja käsikirjasto).