Otsikko
Onko Vaalan ent. Säräisniemen kunnan kansakoululaitoksesta kirjallista tietoa, esim. koululaitoksen historiikkiä tai opettajamatrikkeliä jossa olisi tietoa…

Kysytty

Onko Vaalan ent. Säräisniemen kunnan kansakoululaitoksesta kirjallista tietoa, esim. koululaitoksen historiikkiä tai opettajamatrikkeliä jossa olisi tietoa opettajista vuodesta 1891 nykypäivään päin ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Julkaisusta Jyväskylän seminaari 1863-1937 löytyy kattavasti tietoa Säräisniemen kansakoululaitoksesta. Julkaisu löytyy Lapin maakuntakirjaston kokoelmista.