Onko uudessa kirjastossa musiikkipuolta, vai saako levyjä yms. edelleen vain viereisestä rakennuksesta? Aukioloajat? Kiitos etukäteen!

Kysytty

onko uudessa kirjastossa musiikkipuolta, vai saako levyjä yms. edelleen vain viereisestä rakennuksesta? Aukioloajat? Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Uudessa kirjastossa on ajanmukainen musiikkiosasto, jossa on entiseen malliin lainattavia äänitteitä, nuotteja, musiikkikirjallisuutta ja musiikkilehtiä. Vanha Tiklaskiinteistön musiikkiosasto on suljettu.
Aukioloajat:
ma-pe 10-20, la 10-15

Terveisin
olli.makinen@vaasa.fi