Otsikko
Onko Ulla-Lena Lunbergin tuotantoa käännetty lainkaan englanniksi?

Kysytty

Onko Ulla-Lena Lunbergin tuotantoa käännetty lainkaan englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastojen tietokannassa ei ole yhtään Ulla-Lena Lundbergin englanninkielistä kirjaa, myöskään Adlibriksen, Suomalaisen kirjakaupan, Akateemisen kirjakaupan tai Amazon.comin valikoimista ei sellaisia löytynyt. SKS:n Fili-käännöstietokanta ei tuottanut myöskään tulosta. Soitin Gummerukselle (Puh. 010 6836 200) ja tiedustelin asiaa, mutta heillä on Lundbergin tuotannosta tietävät ihmiset lomilla tällä hetkellä. Olisin kysynyt heiltä, josko mahdollisia käännösprojekteja on suunnitteilla tai jo kirjoitusvaiheessa käynnissä.

1 ääntä

Kommentit

Teos "Is" (Jää) vuodelta 2012 on sittemmin ilmestynyt englanniksi: Ice.
London : Sort Of Books, 2016. Sama kääntäjä kuin Tove Janssonin aikuiskirjoilla.