Onko ulkomailla englannin- tai saksankielisiä tv-ohjelmia, vastaavia kuin meillä Astral tv? Minkä nimisiä? Missä niitä voi katsoa?

Kysytty

Onko ulkomailla englannin- tai saksankielisiä tv-ohjelmia, vastaavia kuin meillä Astral tv? Minkä nimisiä? Missä niitä voi katsoa?

Vastaus

Vastattu

Ohjelmalla on varmasti ollut esikuvia maailmalla. Näistä kannattaa kysyä suoraan Astral-tv:n asiakaspalvelusta: info@astraltv.fi

Tässä kuitenkin termejä, joilla kannattaa etsiä:

predictor programs
fortune tellers programs

Wahrsagerin Programm
Wahrsager Programm
Seherin Programm
Seher Programm

0 ääntä

Kommentit