Onko TV:ssä näytetty koronaan vaikeammin sairastuneita, täällä Suomessa?

Kysytty

Onko TV:ssä näytetty koronaan vaikeammin sairastuneita, täällä Suomessa? Ulkomailla kuulemma on, eri-ikäisiä ja eri tavoin, ja tämä on kannustanut rokotteen ottoon.
(Mm tapaus; alkuvuodesta korona ja vieläkin harjoittelee puhumaan ja kävelemään).

Vastaus

Vastattu

Suomessa ei ole vielä tehty dokumenttia vaikeasti koronaan sairastuneista. Dokumenttisarjoissa Rankka vuosi ja Koronavuosi on kyllä haastateltu myös koronan sairastaneita ihmisiä. Yle Areenasta löytyy myös hakusanalla pitkä korona ohjelmia, jotka kertovat pitkittyneestä taudista esim. Koronan pitkät oireet