Onko tutkimusta raiskausten ja seksuaalisen hyväksikäytön määristä, varusmiespalveluksen aikana, maissa missä asevelvollisuus on pakollinen naisille sekä…

Kysytty

Onko tutkimusta raiskausten ja seksuaalisen hyväksikäytön määristä, varusmiespalveluksen aikana, maissa missä asevelvollisuus on pakollinen naisille sekä miehille

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maailmassa on vain vähän maita, joissa asevelvollisuus on pakollista sekä miehille että naisille. Tällaisia ovat esimerkiksi Eritrea, Israel, Pohjois-Korea ja Tunisia. Israelin puolustusvoimista näyttäisi löytyvän eniten tutkimuksia. Tässä joitakin löytämiäni tutkimuksia ja artikkeleita: