Onko tutkimusta kuinka monta uusintaa ihminen näkee elokuvasta televisiokanavilla, ensi-iltaesityksen jälkeen elämänsä aikana?

Kysytty

Onko tutkimusta kuinka monta uusintaa ihminen näkee elokuvasta televisiokanavilla, ensi-iltaesityksen jälkeen elämänsä aikana?

Vastaus

Vastattu

Tutkimus on aika vanha. Vuodelta 2001 löytyy Minna Aslama, Heikki Hellman & Tuomo Sauri: TV-tarjonnan lähihistoria. Taulukko 1. kertoo uusien ohjelmien ja uusintojen määrän vuonna 2001. https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/168585/xjvie_200200_2002.pdf?sequence=1#page=60