Onko Turun kirjastoautojen tallilla vielä avoimien ovien päivää kevään/kesän aikana?

Kysytty

Onko Turun kirjastoautojen tallilla vielä avoimien ovien päivää kevään/kesän aikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti avoimien ovien tapahtumaa ei tänä keväänä tai kesänä enää talleilla järjestetä. Suunnitteilla on, että ovet aukeaisivat jälleen ensi syksynä, mutta tarkkoja päivämääriä ei ole vielä päätetty. Voit seurata tilannetta kirjaston verkkosivuilta (https://www.turku.fi/turun-kaupunginkirjasto) löytyvän tapahtumakalenterin kautta.