Onko Tupun, Hupun ja Lupun epäilty olevan Roope ja Iines Ankan lapsia?

Kysytty

Onko Tupun, Hupun ja Lupun epäilty olevan Roope ja Iines Ankan lapsia?

Vastaus

Vastattu

Tällaisista epäilyistä ei löytynyt tietoa. Disney Wiki -sivuston mukaan Tupun, Hupun ja Lupun äiti on Della Ankka, Akun kaksosdisko, ja isä on tuntematon. Aku on siis itseasiassa poikien eno, eikä setä. Englannin kielen sana "nephew" tarkoittaa sekä veljen- että sisarenpoikaa:

https://disney.fandom.com/fi/wiki/Tupu,_Hupu_ja_Lupu_Ankka

5 ääntä

Kommentit

Eivätkös Akuankat tulleet meille Tanskan kautta - siis tanskalainen kääntäjä muunsi nephew-sanan oman arvauksensa mukaiseksi?