Onko tulossa uusia the Baby Sitters Club kirjoja? Jos on, niin milloin?

Kysytty

Onko tulossa uusia the Baby Sitters Club kirjoja? Jos on, niin milloin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viimeisin suomennos Ann M. Martinin sarjaan on Lisa ja äitienpäivän yllätys (24) ja se ilmestyi vuonna 2005. Sarjaa näyttäisi olevan ainakin 131 ja lisäksi Super Special osia 12: http://www.scholastic.com/annmartin/bsc/classic.htm . Kirjasarjaa julkaisee Suomessa Tammi eikä sen listoilla näy tietoa uusista suomennoksista. Voit itse kysyä asiaa suoraan Tammen asiakaspalvelusta: asiakaspalvelu@tammi.fi.