Onko tulossa suomennosta tästä kirjasta?The Devil in the White City by Erik Larson

Kysytty

Onko tulossa suomennosta tästä kirjasta?The Devil in the White City by Erik Larson

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän kysymykseen ei oikeastaan pysty saamaan vastausta ilman, että ottaisi yhteyttä kuhunkin suomalaiseen kustantajaan erikseen. Erik Larsonilta ei ole aikaisemmin suomennettu mitään. Kysyin asiaa kuitenkin Wsoy:n käännöskirjaosastolta, josta vastattiin, että he eivät ole kirjaa kääntämässä ja heidän tiedossaan ei ollut, että kukaan muukaan olisi.