Onko Töölön kirjastossa (tai muualla) säännöllistä ilmaista lakikonsultaatiota? Luin NYT-liitteestä, että toissapäivänä (ma) olisi ollut Töölössä, onko myös…

Kysytty

Onko Töölön kirjastossa (tai muualla)
säännöllistä ilmaista lakikonsultaatiota?
Luin NYT-liitteestä, että toissapäivänä
(ma) olisi ollut Töölössä, onko myös seuraavana
maanataina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Töölön kirjastossa on maanantaisin klo 17.00-19.30 asianajajien maksuton asianajapäivystys. Kevätkauden viimeinen neuvontatilaisuus on 18.6.2001. Toiminta jatkuu taas syksyllä. Näillä näkymin ensimmäinen kerta on 3.9.2001.
Päivystyksessä neuvotaan kansalaisia lakiasioissa ja tarvittaessa ohjataan oikean viranomaisen luokse. Asiakirjoja tai toimeksiantoja ei päivystyksessä kuitenkaan tehdä.
Aikavarauksia ei oteta, vaan kahdellekymmenelle ensimmäiselle paikalle tulleelle, annetaan neuvontaa. Asianajajien vastaanotto on Töölön kirjaston pohjakerroksessa.
Neuvonnasta vastaa Helsingin asianajajayhdistys ja Suomen Asianajajaliitto.