Onko Tina ja Ike Turnerin menestys kappaletta "River deep,mountain high" tehty suomeksi ?

Kysytty

Onko Tina ja Ike Turnerin menestys kappaletta
"River deep,mountain high" tehty suomeksi ?

Vastaus

Vastattu

Yleisradion levystön Fono-haulla löytyy Menneisyyden Vangit -yhtyeen esittämä käännös Phil Spectorin, Ellie Greenwichin ja Jeff Barryn kappaleesta River High, Mountain High nimellä "Näin kai käy kun rakastuu".

Kappale on julkaistu äänitteellä Menneisyyden Vangit vuonna 1993, suomenkieliset sanat on tehnyt Hector.

Kappaleen Näin kai käy kun rakastuu tiedot Fono.fi-palvelussa:
http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?ID=f3cd18d2-9b81-4078-8baa-e7be…