Onko tietoa seuraavanlaisesta vanhahkosta lastenkirjasta: isokokoinen, molemmin puolin sama kuva (toinen mahd. mustavalkoinen) ja vain lukijan kuvasivulla…

Kysytty

Onko tietoa seuraavanlaisesta vanhahkosta lastenkirjasta: isokokoinen, molemmin puolin sama kuva (toinen mahd. mustavalkoinen) ja vain lukijan kuvasivulla teksti, jota lukea pienille lapsille vaikkapa satutunnilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kysymyksesi oli kinkkinen, mutta onneksemme saimme apuja Forssasta.

Etsimäsi kirja voisi olla osa Caspron 1991 julkaisemaa Sylikuvasto-sarjaa (1-4). Kaikki Sylikuvaston osat löytyvät Jyväskylän yliopiston kirjaston vapaakappalekokoelmasta. Kirjaston tietokannassa voit tutustua osien sisällysluetteloihin:

https://jyu.finna.fi/Search/Results?lookfor=sylikuvasto&type=AllFields&…