Onko tietoa missä laulussa lauletaan: "alla oksien kaaren istun kanssa ystävän raapustaen tarinaa, joka kertoo ja salaisuuden ikivanhan tietäjän" ja "kuinka…

Kysytty

Onko tietoa missä laulussa lauletaan: "alla oksien kaaren istun kanssa ystävän raapustaen tarinaa, joka kertoo ja salaisuuden ikivanhan tietäjän" ja "kuinka kauan on aika milloin päättyy iäisyys"?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti saaneet selville, mistä laulusta sanat ovat. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?