Onko tietoa milloin suomennetaan Viisi vartijaa kirjasarjan viides osa ( Oblivion ) ?Kirjoittaja: Anthony Horowitz.

Kysytty

Onko tietoa milloin suomennetaan Viisi vartijaa kirjasarjan viides osa ( Oblivion ), kirjoittaja: Anthony Horowitz?

Vastaus

Vastattu

Kysyin suoraan Karistolta ja he vastasivat näin:

"Hei,  valitettavasti näillä näkymin kyseisen kirjasarjan viimeistä osaa ei suomenneta.

Ystävällisin terveisin,

Laura Kurki

Kustannustoimittaja / Editor

laura.kurki@karisto.fi"

2 ääntä

Kommentit

Missä kirjastossa tämä viides osa on lainattavissa?