Onko teiltä/teidän kautta mahdollista ostaa kirjoja? ISBN: 978-951-1-23162-2 olisi kyseinen kirja, jonka haluaisin.

Kysytty

Onko teiltä/teidän kautta mahdollista ostaa kirjoja?
ISBN: 978-951-1-23162-2 olisi kyseinen kirja, jonka haluaisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot myyvät kokoelmistaan vain poistettuja kirjoja, jotka ovat sisällöltään vanhentuneita tai ylimääräisiä kappaleita, joiden lainausmäärät ovat vähentyneet. Kirja 978-951-1-23162-2 (Auto -ja kuljetusalan perusoppi 1, 2008)on lainattavissa Ratamo-kirjastoista Riihimäen ja Hyvinkään kirjastoista. Kirjaa on saatavilla kirjakaupasta 50€ hintaan.