Otsikko
Onko teiltä saatavissa vv. 1976 - 1983 Kouvolan Sanomia ja Elimäen Sanomia lainaksi, katsottavaksi ja skannattavaksi tms? Tarvitsisin muutamia lehtileikkeitä…

Kysytty

Hei, onko teiltä saatavissa vv. 1976 - 1983 Kouvolan Sanomia ja Elimäen Sanomia lainaksi, katsottavaksi ja skannattavaksi tms? Tarvitsisin muutamia lehtileikkeitä kyseisiltä vuosilta. Olen tekemässä lehtileikekirjaa ajalta, jolloin pelasin lentopalloa Korian Ponnessa. Joitakin leikkeitä minulla on hyvin arkistoituna, mutta joitakin puuttuu ja jotkin ovat epämääräisessä kasassa enkä niihin ole aikanaan laittanut lehden päiväystä ylös.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastossa on mikrofilmeillä Kouvolan Sanomia vuodesta 1910 lähtien ja Elimäen Sanomia 1.12.1976 lähtien. Mikrofilmejä voi käydä lukemassa kirjastossa. Laitteella voi skannata, tulostaa ja tallentaa muistitikulle. Mikrofilmin lukulaitteelle on varattava aika, puh. 0206154750.