Onko teiltä saatavilla Länsi-Savon lehden numeroa vuodelta 1956 ja joulupainos (koska Länsi-Savo ei varmaan ilmestynyt 25.12)?

Kysytty

Onko teiltä saatavilla Länsi-Savon lehden numeroa vuodelta 1956 ja joulupainos (koska Länsi-Savo ei varmaan ilmestynyt 25.12)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikkelin kaupunginkirjaston pääkirjastossa on mikrofilmit Länsi-Savo -lehdestä vuodelta 1956.

Voit pyytää kyseistä mikrofilmiä musiikkiosastolta, sillä mikrofilmit luetaan 2. kerroksen mikrofilmihuoneessa. Mikrofilmin lukulaitteessa on myös kopiointimahdollisuus. Musiikkiosaston virkailijat opastavat lukulaitteen käytössä.