Onko teille tulossa lainattavaksi uusinta Helena Telkänrannan kirjaa Matka kissan mieleen? Jos on, niin koska? Löysin vain vanhan kirjan jossa jo vanhentunutta…

Kysytty

Hei. Onko teille tulossa lainattavaksi uusinta Helena Telkänrannan kirjaa Matka kissan mieleen? Jos on, niin koska? Löysin vain vanhan kirjan jossa jo vanhentunutta tietoa.

Vastaus

Vastattu

Tästä vuonna 2002 ilmestyneestä kirjasta on ilmestynyt useita lisäpainoksia, mutta ne ovat samansisältöisiä ensimmäisen painoksen kanssa. Sisällöltään uudistettua painosta kirjasta ei siis ole.