Onko teille tulossa kitaristi Ritchie Blackmoren elämänkertaa? Taisi olla nimeltään Musta ritari. Kirja on ilmeisesti aivan uusi. En löytänyt tietokannasta.

Kysytty

Onko teille tulossa kitaristi Ritchie Blackmoren elämänkertaa? Taisi olla nimeltään Musta ritari. Kirja on ilmeisesti aivan uusi. En löytänyt tietokannasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan nimi on Musta ritari - Ritchie Blackmore ja sitä on jo Helmet-kirjastoissa. Tekijä on Jerry Bloom. Juuri täälä hetkellä ko kirjasta on 18 varausta. Saatavuustiedot osoitteesta http://www.helmet.fi