Onko teillä vielä lakimiehen tapaamispäiviä?

Kysytty

Onko teillä vielä lakimiehen tapaamispäiviä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden pääkirjastossa on edelleen asianajajapäivystys Ellilä-huoneessa (2.kerros) tiistaisin klo 17-19.

Päijät-Hämeen asianajajat antavat maksutonta neuvontaa oikeudellisissa asioissa. Asianajaja antaa asiakkaalle tietoa siitä, onko asiassa tarpeen hakea oikeudellista asiantuntija-apua tai ohjaa hänet oikean viranomaisen tai asiaan perehtyneen asianajajan puoleen.

Päivystyksen aikana ei voida laatia asiakirjoja eikä hoitaa laajempia toimeksiantoja. Päivystyspaikassa on mahdollisuus keskustella luottamuksellisesti.

Ajanvarausta päivystykseen ei voi tehdä eikä puhelinneuvontaa voida antaa.