Onko teillä vanhoja pääsykokeita lääketieteelliseen tiedekuntaan Helsingissä?

Kysytty

Onko teillä vanhoja pääsykokeita lääketieteelliseen tiedekuntaan Helsingissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen HelMet-aineistohaulla, osoite http://www.helmet.fi/ löytyy lääketieteellisen pääsykoekysymyksiä seuraavasti. Valitse Sanahaku ja kirjoita hakusanoiksi: lääketiede and pääsykokeet

Hakutuloksena kirjat:
Lääketieteen alan valintakoemoniste 2000.
Valintakoekysymyksiä 1997 : Lääketieteellinen, hammaslääketieteellinen ja eläinlääketieteellinen koulutusala.
Valintakoekysymyksiä. 1995 : Lääketieteellinen, hammaslääketieteellinen ja eläinlääketieteellinen koulutusala.