Onko teillä tietoa, mikä Leena Mäkijärven kirjoista alkaa lauseella "Aika on ystäväsi"? Kiitos!

Kysytty

Hei! Onko teillä tietoa, mikä Leena Mäkijärven kirjoista alkaa lauseella "Aika on ystäväsi"? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty Leena Mäkijärven teos on Maailman kirjapäivänä 23.4.2003 Helsingin Akateemisen kirjakaupan näyteikkunassa kirjoitettu Tempo : kirjan kunniaksi.

Kirjan ensimmäinen luku on nimeltään "Aika on ystäväsi, Amir sanoi" ja se alkaa näin:
- Aika on ystäväsi, hän sanoi minulle kauan sitten.