Onko teillä ollenkaa lainattavissa sarja bates motel kausi 5 tai onko tulossa ollenkaa on vain kaudet 3 asti.

Kysytty

Hei onko teillä ollenkaa lainattavissa sarja bates motel kausi 5 tai onko tulossa ollenkaa on vain kaudet 3 asti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä tv-sarjaa ei tosiaan ole Helmet-kirjastoissa kuin kaudet 1 - 3. Näyttää siltä, ettei myöhempiä kausia ole ainakaan toistaiseksi hankittu mihinkään pääkaupunkiseudun kirjastoon. Voit jättää Helmet.fi-sivustolla hankintaehdotuksen. Valitettavasti kaikkia hankintaehdotuksia ei voida toteuttaa.