Otsikko
Onko teillä ohjekirjaa suomeksi Coreldraw 8 kuvan- ja tekstinkäsittelyohjelman opettelemiseksi.

Kysytty

Onko teillä ohjekirjaa suomeksi Coreldraw 8 kuvan- ja tekstinkäsittelyohjelman opettelemiseksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy ainakin kaksi suomenkielistä Corel Draw 8:aa käsittelevää teosta, Reima Flyktmanin Corel Draw 8 sekä Outi Lammin samanniminen teos. Flyktmanin kirjaa on Espoon pääkirjastossa ja Matinkylässä, molemmat niteet tosin tällä hetkellä lainassa, luokka 75.11. Lammin teosta ei ole Espoon kokoelmissa, mutta Helsingin ja Vantaan kirjastoissa yhteensä 17 kpl, ja sitäkin voi siis tilata myös Espoon kirjastoihin. Saatavuustilanne vaihtelee, saatavuustietoja voi tutkia myös Internetin kautta osoitteessa http://www.libplussa.fi/ (nimekehaku CorelDraw#).

1 ääntä

Kommentit

Tahtoisin saada kirjastosta Coreldraw 8 suomenkielisen ohjekirjan.
Luin netistä, että kirjastoissa on sellainen.
KM