Onko teillä NUOTTEJA uskonnolliseen kappaleeseen nimeltä "Nää nuoret yhtyvät Pyhään liittoon"?

Kysytty

Onko teillä NUOTTEJA uskonnolliseen
kappaleeseen nimeltä "Nää nuoret yhtyvät
Pyhään liittoon"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotit kyseiseen Martti Helan säveltämään ja Siionin kannel -kokoelmaan kuuluvaan lauluun (SK 456) löytyvät ainakin teoksesta Hengellisiä lauluja ja virsiä : nuottipainos. 1979. Lisäksi kappale pitäisi löytyä kokoelmasta Siionin kannel : yksiääninen nuottipainos. 1990. Nuottien sijainnin ja saatavuuden voi tarkistaa Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi/