Onko teillä Kuubalaista musiikkia vuosilta 1920-1959, jos on niin mitä. Artistin ja teoksen nimi. "KIITOS"

Kysytty

Onko teillä Kuubalaista musiikkia vuosilta 1920-1959, jos on niin mitä.
Artistin ja teoksen nimi.
"KIITOS"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston aineistotietokannasta http://www.libplussa.fi/ löytyy useita cd-levyjä, joilta löytyy kuubalaista musiikkia ennen 1960-lukua. Hakusanoiksi kannattaa kirjoittaa 'Kuuba' ja esimerkiksi '1920', '1930' tai jokin muu kymmenluku. Hakuvalikkoon 'Näytä' kannattaa valita 'vain cd-levyjä'. Levyjen sisällön ja saatavuuden voi tarkistaa hakutuloksesta kunkin levyn kohdalta.