Onko teillä kreikankielisiä kirjoja, mielellään lasten ja nuorten kirjoja, tai lehtiä?Miten voin kaukolainata?

Kysytty

Onko teillä kreikankielisiä kirjoja, mielellään lasten ja nuorten kirjoja, tai lehtiä?Miten voin kaukolainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on varsin paljon kreikankielisiä kirjoja. Suurin osa niistä on pääkirjastossa. Voit selata valikoimaamme aineistotietokannasta (http://www.helmet.fi/) luokan mukaan 9.2 (muinaiskreikankielinen kaunokirjallisuus) tai 9.21 (nykykreikankielinen kaunokirjallisuus). Voit rajata haun halutessasi käsittämään myös vain lasten osaston aineistoa. Kreikankielisiä lehtiä ei kaupunginkirjaston kokoelmissa ole. Jos asut pääkaupunkiseudun ulkopuolella, voit mennä kotipaikkakuntasi kirjastoon tekemään kaukolainapyynnön.