Onko teillä kirjastossa mitään tietoa siitä, milloin Sarah J. Maasin okaruusujenvaltakunta- sarjan 4. Osa julkaistaan suomeksi? Entä ollaanko the assassin's…

Kysytty

Hei!
Onko teillä kirjastossa mitään tietoa siitä, milloin Sarah J. Maasin okaruusujenvaltakunta- sarjan 4. Osa julkaistaan suomeksi? Entä ollaanko the assassin's bladea (myös Maasin) kääntämässä?
Kiitos jo nyt vastauksesta!! :D

Vastaus

Vastattu

Sarah J. Maasin kirjoja julkaisee suomeksi Gummerus. Gummeruksen kevään 2023 luettelon sivuilta 36-37 löytyy tieto Maasin Crescent city -sarjan ensimmäisen osan ilmestymisestä toukokuussa 2023.

Kannattaa antaa kustantajalle palautetta ja kysyä heiltä, onko Okaruusujen valtakunnan 4. osa ilmestymässä, esim. sähköpostilla info@gummerus.fi

(Linkit kustantajan sivuille ja sähköpostiosoite haettu 17.11.2022.)