Onko teillä kirjallisuutta Jaakko Ilkan suvusta ja jälkeläisistä?

Kysytty

Onko teillä kirjallisuutta Jaakko Ilkan suvusta ja jälkeläisistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seinäjoen kaupunginkirjastossa on seuraavat kirjat, jotka sisältävät tietoja Jaakko Ilkan suvusta

Sarvela, Jaakko: Jaakko Ilkan suku ; julk. Ilmajokiseura ry. 1979, Lahti

Sarvela, Jaakko: Jaakko Ilkan suku ; 2. täyd. painos (Jaakko Ilkan jälkeläisten sukuyhdistys), 1987 Kurikka

Aitola, V.-P.: Ilkan suku : Jaakko sarvelan laatiman sukuluettelon rekistereitä, laat.V-P Aitola, 1979

Suomen sukututkimusseuran vuosikirja 41 ; toim. Aarno Tertti et al., 1980