Onko teillä keskustelu ryhmää jossa voisi harjoitella ruotsin kielen puhumista?

Kysytty

Hei,
Onko teillä keskustelu ryhmää jossa voisi harjoitella ruotsin kielen puhumista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston Kielikahvilassa on 22.10.2012 klo 18-19.30 yhtenä keskustelukielenä ruotsi. Tilaisuus on Hämeenlinnan pääkirjaston kahvila Novellissa (Lukiokatu 2). Sen järjestävät Hämeenlinnan pääkirjasto, Vanajaveden Opisto ja Hämeenlinnan maahanmuuttajapalvelut. Kielikahvilassa keskustellaan eri kieliryhmissä alkuperäispuhujien johdolla. Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa

0 ääntä

Kommentit