Otsikko
Onko teillä karttoja, joista selviää järvien syvyyskäyrät?

Kysytty

Onko teillä karttoja, joista selviää järvien syvyyskäyrät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin maastokartoista löytyy tiedot Suomen järvien syvyyksistä.
Näitä karttoja löytyy pääasiassa Helsingin, Espoon ja Vantaan pääkirjastoista. Suuri osa niistä on vain käsikirjastossa, ei siis lainattavissa. Pääkaupunkiseudun aineistotietokanta Plussasta (http://www.libplussa.fi) saat niistä luettelon käyttämällä hakusanaa maastokartat.