Onko teillä jonkinlaista musiikkia josta kuuluu vain luonnon ääniä ja sellaista mikä rauhoittaa?

Kysytty

Onko teillä jonkinlaista musiikkia josta kuuluu vain luonnon ääniä ja sellaista mikä rauhoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lohjan kaupunginkirjastossa on useita rentoutukseen liittyviä, luonnonääniä sisältäviä CD-levyjä, kuten Tropical night, Thunderstorm, Luonto soi...

Aineistotietokantamme löytyy osoitteesta http://lohja.kirjas.to/. Hae esimerkiksi vapaasanalla luonnonäänet tai äänimaisema. Voit myös tulla käymään kirjastoon, niin etsitään rentouttavia luonnonääniä yhdessä.