Onko teillä äänikirjoja, jotka ovat tallennettuja CD-levyille. Minä voisin tietokoneellani siirtää ne tiedostoina omaan SONY Walkmaniin, jota kuuntelen öisin…

Kysytty

Onko teillä äänikirjoja, jotka ovat tallennettuja CD-levyille. Minä voisin tietokoneellani siirtää ne tiedostoina omaan SONY Walkmaniin, jota kuuntelen öisin nappikuulokkeilla.

Vastaus

Vastattu

Keskikirjastojen kokoelmissa on hyvin laaja kokoelma CD:lle tallennettuja äänikirjoja. Pääset lainaamaan niitä heti, kun kirjasto aukeavat. Aineiston varaaminen verkossa on jo mahdollista.

Löydät Keskikirjastojen äänikirjat kirjoittamalla hakuun "äänikirjat". Tulossivun oikeassa laidassa olevilla rajoittimilla voit rajata hakua esimerkiksi kielen, kirjallisuuden lajin tai vaikkapa tekijän mukaan.

https://www.keskikirjastot.fi/web/arena/welcome