Onko teidän kautta mahdollisuutta lainata Helsingin Yliopistolta aineistoja? Tarvitsisin pro gradu työn NONPROFIT ORGANISAATIOT JA BRÄNDIPÄÄOMA. Case Suomen…

Kysytty

Hei, onko teidän kautta mahdollisuutta lainata Helsingin Yliopistolta aineistoja? Tarvitsisin pro gradu työn

NONPROFIT ORGANISAATIOT JA BRÄNDIPÄÄOMA. Case Suomen Punainen Risti. Lyly, Emmi. 2014.Helsingin yliopisto, Maatalous-metsätieteellinen tiedekunta, Taloustieteen laitos.

Vastaus

Vastattu

Kysyin  asiaa tämän gradun osalta Helsingin yliopiston kirjaston kaukopalvelusta ja tämä gradu on sellainen, että se pitää pyytää siellä luettavaksi ja siitä ei edes saa kopioita. Osan saa kyllä meille lukusalikäyttöön.