Onko Tapiolan kirjastossa kirjoja, jotka kertovat 1800-luvun muodista?

Kysytty

Onko Tapiolan kirjastossa kirjoja, jotka kertovat 1800-luvun muodista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pukeutumisen historiaa koskevat kirjat löytyvät Tapiolan kirjastossa luokasta 90.21. Muodin historiasta kertovia kirjoja voit etsiä HelMet-verkkokirjastosta kirjoittamalla etusivun hakuun muoti ja historia. Valitsemalla ensin tarkenna hakua voit rajata haun koskemaan vain tiettyä kirjastoa. Tässä muutama teos:
Mare Lappalainen: Vaatteet ennen ja nyt
Peacock: Länsimainen puku antiikista nykyaikaan
Bruhn: Pukuhistorian kuvasto