Onko Tapiolan kirjaston työkalut siis lainattavissa Tapiolasta vai siinä paikassa, josta kyseistä työkalun otsikkoa klikkaamalla löytyvässä tiedossa sanotaan?

Kysytty

Hei onko Tapiolan kirjaston työkalut siis lainattavissa Tapiolasta vai siinä paikassa, josta kyseistä työkalun otsikkoa klikkaamalla löytyvässä tiedossa sanotaan, esim Rakenneilmaisin Iso Omena?

"Työkalulainaamo
Tervetuloa lainaamaan työkaluja Tapiolan kirjastosta! Työkalut lainataan kirjaston pajasta. Laina-aika on 2 viikkoa. Työkaluja ei voi varata, mutta saatavuuden voi tarkastaa Helmetistä. Pääset hakuun myös klikkaamalla kunkin työkalun otsikkoa."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, työkalut ovat lainattavissa Tapiolan kirjastosta.

Tässä tapauksessa Rakenneilmaisin vain oli jo lainassa eli sitä saattoi lainata vain Ison omenan kirjastosta.

Linkin kautta Helmet-hakuun hypätessä täytyy vielä klikata kohtaa "Näytä lisää niteitä tai hae tietty lehden numero" http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin?/.b2230157/.b2230157/1,1,1,B/holdings~2230157&FF=&1,0,

Silloin kaikki lainattavissa olevat esineet ja sijainnit saadaan näkyviin.

Tavallisen Helmet-haun kautta asia on ehkä helpommin havaittavissa. https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Rb2230157__Srakenneilmaisin__Orightresult__U__X6?lang=fin&suite=cobalt#resultRecord-b2230157