Onko tapaa löytää tietyn toimittajan artikkeleita 80-luvun Uusi Suomi-lehdissä ilman että lehdet pitää selata läpi yksitellen? Missä lehtiä pääsee tutkimaan pk…

Kysytty

Onko tapaa löytää tietyn toimittajan artikkeleita 80-luvun Uusi Suomi-lehdissä ilman että lehdet pitää selata läpi yksitellen? Missä lehtiä pääsee tutkimaan pk-seudulla?

Vastaus

Vastattu

Kansalliskirjastossa (Unioninkatu 36) on käytettävissä Uusi Suomi -lehden koko digitoitu arkisto vuoteen 1991 asti. Verkossa vapaasti käytettävissä aineistoa on vain vuoteen 1939 asti
(Viitattu 1.12.2022.)