Onko tämä reaaliaikainen chat-palvelu? Kiinnostaa siksi, että täällä kaupungintalolla on alkamassa sellaisen kokeilu nyt keväällä

Kysytty

Hei, onko tämä reaaliaikainen chat-palvelu? Kiinnostaa siksi, että täällä kaupungintalolla on alkamassa sellaisen kokeilu nyt keväällä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu ei ole reaaliaikainen, vaikka joskus kysyjä saa vastauksen hyvinkin nopeasti. Chat-tyyppistä palvelua on kokeiltu kirjastoissa, mutta sen kysyntä ei ollut erityisen vilkasta.

HelMet-musiikkivarasto