Onko suunnitteilla kääntää suomeksi seuraava ruotsinkielinen kirja: (tekijä) Mikael Lindnord (teos) Arthur. Arthur on koira, jonka seikkailu-urheilu joukkueen…

Kysytty

Onko suunnitteilla kääntää suomeksi seuraava ruotsinkielinen kirja:
(tekijä) Mikael Lindnord (teos) Arthur.
Arthur on koira, jonka seikkailu-urheilu joukkueen jäsen Mikael Lindnord pelasti Brasilian Amazonasin viidakosta.

Vastaus

Vastattu

Kirja on alunperin kirjoitettu englanniksi (Arthur: the dog who crossed the jungle to find a home / Mikael Lindnord with Val Hudson, 2016), ja käännetty myös ruotsiksi. Valitettavasti meillä ei ole tietoa sen mahdollisista suomennossuunnitelmista.

Mm. Helmet-kirjastoissa on kirja sekä ruotsiksi että englanniksi:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Smikael%20lindnord%20arthur__Orightresult__U?lang=fin