Onko suosittu kirjailija Carolyn Keene vielä elossa? Kuinka monta kirjaa hän on kirjoittanut? Minä vuonna hän on syntynyt?

Kysytty

Onko suosittu kirjailija Carolyn Keene vielä elossa? Kuinka monta kirjaa hän on kirjoittanut? Minä vuonna hän on syntynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todellista Carolyn Keene -nimistä kirjailijaa ei ole ollut olemassa, sillä kyseessä on nimimerkki, jota käyttivät useat eri kirjailijat kirjoittaessaan Neiti Etsivä- ja Dana-tytöt -kirjasarjoja. Suomeksi on ilmestynyt yhteensä 105 Neiti Etsivä -kirjaa (englanniksi 175) ja 17 Dana-tytöt -kirjaa (englanniksi 34).

Lisätietoja löytyy suomeksi esim. Wikipediasta (http://fi.wikipedia.org/wiki/Carolyn_Keene) .

89 ääntä

Kommentit

Ihan paras kirjasarja