Onko suomessa yhtään radio- tai tv-kanavaa ilman uskonnollista sisältöä?

Kysytty

Onko suomessa yhtään radio- tai tv-kanavaa ilman uskonnollista sisältöä?

Vastaus

Vastattu

Yle-lain 7. pykälässä määritellään Ylen tehtävistä julkisen palvelun ohjelmatoiminnassa. Sen mukaan yhtiön tehtävänä on tuoda monipuolinen ja kattava julkisen palvelun televisio- ja radio-ohjelmisto. Mitä julkinen palvelu tarkoittaa? | Usein kysyttyä | Yleisradio | yle.fi

Radiokanavien ohjelmatarjontaa voi tutkia täällä Kanavat - Radiot.fi

Televisio-ohjelmien osalta eri kanavien ohjelmistoja esittelee useampikin verkkosivu

TV-ohjelmat tänään | Iltapulu.fi       TV-ohjelmat tänään - Telsu.fi       TV-ohjelmat tänään | TV-opas | Telkku.com (iltalehti.fi)

Luettelo Suomessa näkyvistä televisiokanavista – Wikipedia