Onko Suomessa myyty Dacia 1310 -merkkistä autoa ja missä kaikissa maissa sitä on myyty?

Kysytty

Onko Suomessa myyty Dacia 1310 -merkkistä autoa ja missä kaikissa maissa sitä on myyty?

Vastaus

Vastattu

Dacia 1310 on romaniassa valmistettu auto ja sitä on myyty useimmissa Euroopan maissa (Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland.) https://carsalesbase.com/europe-dacia/

Suomessa autoa on myyty nimellä Renault 12 Dacia. Mallia myytiin vuosina 1972 -1979 toistatuhatta kappaletta. autotoday

Mallista kertoo mm. autowiki.fi