Onko Suomessa julkaistu kuvateosta Etelämantereesta värikuvina, kartassa nimetyistä paikoista

Kysytty

Onko Suomessa julkaistu kuvateosta Etelämantereesta värikuvina, kartassa nimetyistä paikoista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisesti voin vastata, että aihepiiristä löytyy Auran kirjaston kokoelmasta teokset: Maailman ympäri, osa 2 ja Maailma nyt, osa 10. Lisäksi löytyy VHS-kasetti Arktinen ja antarktinen sekä DVD-levy Planeettamme maa, jossa David Attenborough esittelee napa-alueita. Kannattaa muistaa myös lehdet: Tieteen kuvalehti ja National geographic, joiden eri numeroista löytyy antarktisista alueista artikkeleita vähän eri näkökulmista.