Onko suomennettuna saatavissa kirjaa: "seitsemän kirjettä Melinille", kirjoittaja on Josef Safarik? Kirja on ollut Vaclav Havelille tärkeä.

Kysytty

Onko suomennettuna saatavissa kirjaa: "seitsemän kirjettä Melinille", kirjoittaja on Josef Safarik? Kirja on ollut Vaclav Havelille tärkeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En valitettavasti löytänyt kirjasta kuin tsekinkielisen version, joten näyttäisi siltä ettei kirjaa ole suomennettu eikä sitä löydy englanninkaan kielellä. Tsekinkielinen versio löytyy Suomesta Kansalliskirjastosta. Asiasanoituksen mukaan kirja käsittelee metafysiikkaa ja etiikkaa.