Onko suomennettuja kirjoja, joissa Sherlock Holmes pääosassa? Siis pastisseja,eikä ACD: tekemiä, esim Meyer: SH ja teatterimurhat.

Kysytty

Onko suomennettuja kirjoja, joissa Sherlock Holmes pääosassa?
Siis pastisseja,eikä ACD: tekemiä, esim Meyer: SH ja teatterimurhat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muiden kuin Arthur Conan Doylen kirjoittamia, Sherlock Holmesista kertovia kirjoja ovat ainakin Laurie R. Kingin Oikeuden talo ja Tracy Mackin nuortenkirja Nuorallatanssijoiden tapaus.