Otsikko
Onko suomennettu Nathaniel Hawthornen novelli The Great Stone Face vuodelta 1850?

Kysytty

Onko suomennettu Nathaniel Hawthornen novelli The Great Stone Face vuodelta 1850?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt tietoa suomennoksesta etsinnöistäni huolimatta, joten epäilen, ettei sitä ole suomennettu. Kyseinen novelli on sisältynyt muun muassa kokoelmiin The Snow-image and Other Twice-told Tales, joka on julkaistu vuonna 1852 sekä The Great Stone Face and the Other Tales of the White Mountains, joka on julkaistu 1888. Kyseistä novellikokoelmaa voi lukea e-kirjana Project Gutenbergin kautta:

http://www.gutenberg.org/ebooks/1916